Cote d'azur dag 5

12 april 2017 - Saint-Tropez, Frankrijk

We hadden vandaag weer ontbeten net als elke dag en we moesten ons verzamelen om 10 uur bij de bus want we gingen fotostops maken.

Na een paar minuten rijden kwamen we bij St. Rapael aan en hebben we een mooie landschap gezien  van rode rotsen, groene bomen en blauw water. Deze kleuren samen zijn erg mooi te zien bij elkaar en heb erg genoten van de uitzicht.

IMG_3171

We reden daarna door st. maxime om te lunchen en om te wachten op de boot om naar St.Tropez te gaan. De boot rit was erg leuk alleen jammer tot het zo kort was.

We kwamen aan bij St. tropez en het eerste wat je opviel was de kleuren huisjes naast elkaar en de grote boten die in de haven lagen.

Twee uur vrije tijd kregen we wat ik persoonlijk te veel vond. Na een half uur had ik het al weer gezien en bleef ik anderhalf uur op de rand van de haven zitten. Toen ik terug liep met Youssra kregen we te horen dat Macy na het ziekenhuis werd gebracht i.v.m een zonnesteek. gelukkig ging alles weer beter en mochten we haar op de terug rit weer ophalen.

we waren laat weer terug in Nice en hadden weer vrije tijd tot 12 uur. in die vrije tijd deed ik me koffer alvast opruimen en de kamer een beetje opruimen

IMG_3175IMG_3174[1]

dag vragen:

47.Noteer de namen van een 5 tal badplaatsen aan de cote Esterel, die we passeren vanaf ons resort tot de eindbestemming van deze dag:                        St. Rapheal, Frejus , Cannes , Antibes,

48.Naar welke badplaats vertrekt de boot vanuit St. Tropez?                               St. Maxime

49.Hoe heet de rederij waarmee ze de overtocht maken?                                   Les Bateauxverts

50.Maak een promotietekst voor “een bezoek aan St. Tropez”   volg jou pad naar St. trope

51.Noteer de namen van een 2-tal filmsterren die St. Tropez bekend hebben gemaakt. Briggete Bardot / Jack Nichols