italie 2018 dag 1 en 2

17 maart 2018 - Venetië, Italië

Zaterdagochtend vertrokken we met ze alle rond  7 uur vanaf school naar Bolzano. In Bolzano was onze eerste overnachting, in hotel ChrysUitzicht in Bolzano

zondagochtend 18 maart : we gingen rond 8 uur ontbijten en vertrokken om 9 uur naar Verona. We gingen als allereerste de arena bezichtigen.  Ik ben ongeveer  half uurtje in de Arena gebleven voor wat foto's te maken.

Toen ik de Arena had bezichtig had ging ik wat door Verona lopen. ik wou graag het huis van Julia zien van Romeo en Julia. ik vond dit wel interessant om te zien omdat ik alleen het verhaal ervan ken.

verona balkontjearena verona

ik heb heerlijke gegeten op een terrasje met me vrienden. Pizza Margarita :)

Rond 14:00 gingen we richting Venetië. Eenmaal aangekomen in Venetië gingen we een wandeling maken door het niet toeristische gebied van Venetië , dit was wel leuk om te zien een niet alleen de toeristische plekken zien.

Na de Wandeling kregen we vrije tijd.  Vrije tijd van ongeveer 5 uur ,dit vond ik veel te lang! Het was erg koud en regende hard. Dit was gewoon jammer want ik ga niet vrijwillig even door de koud en regen lopen dus heb alleen maar in een restaurantje gezeten maarja ik ga niet 5 uur in een restaurant zitten. dus besloot ik toch maar door de regen te gaan lopen. en naar 4 uur ben ik maar al terug gaan lopen naar de verzamelplaats. Ik geloof best dat Venetië mooi is maar met al dat regen dus niet!

venetie

rond 22:00 gingen we met de boot oversteken en werden we opgewacht met de bus. De bus bracht ons naar het hotel en ben daar meteen in slaapgevallen